میز مدیریتی

[mr_rating_result]

میز مدیریتی نسبت به میزهای کارمندی، دارای اندازه بزرگتری است. به طوری که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و … در یک قسمت از میز، باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی می ماند. به هر میزان که میز مدیریت خاص بزرگتر باشد، مدیر راحت تر به کارها رسیدگی می کند

رنگ میز مدیریتی
رنگی که برای میز مدیریت انتخاب می شود، اغلب از میان رنگ های تیره می باشد. رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند و از سوی دیگر بیشتر می توانند توجه ناظرین را به خود جلب کنند. البته این نظریه قطعی نیست و بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت هارمونی داشته بهترین رنگ میز مدیریتی می باشد

طرح و فرم میز مدیریت
طرح و فرمی که برای میز مدیریت انتخاب می شود، اغلب متفاوت از میزهای کارمندی است. به این معنا که میز مدرن اداری مدیریت از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود.

ارتفاع میز مدیریت
میز مدیریت نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوری که دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه کند. از سوی دیگر کوتاه شدن میز مدیریت، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود. مبلمان اداری دفتری نوروزی با در نظر گرفتن جدید ترین استاندارد های روز دنیا، مناسب ترین ارتفاع را برای میزهای مدیریتی، ساخت مجموعه خود در نظر می گیرد.

اندازه میز مدیریتی
میزهای مدیریتی در مقایسه با سایر میزها از اندازه بزرگ برخوردار هستند چرا که مدیر تمامی وسایل شخصی و کاری خود را از جمله تقویم، کاتالوگ، کامپیوتر، لوگوی شرکت و غیره را به راحتی بر روی آن قرار دهد و نیز فضایی برای پذیرایی از خود و یا مهمانان باقی بماند.

ارتفاع میز مدیریتی
ارتفاع میز مدیریتی بایستی به گونه ای باشد که فرد به راحتی با نشستن بر روی آن بتواند بر وسایل روی میز دسترسی داشته باشد. برای این امر نباید از ارتفاع بلند و یا کوتاه برخوردار باشد. امروزه با توجه به استانداردها، میزهای مدیریتی در ارتفاع های قابل تنظیم طراحی می گردند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *