کمد 4 درب فلزی

[mr_rating_result]

کمد 4 درب فلزی

ابعاد هر سلول در کمد جالباسی ۴ درب :

ارتفاع ۹2 سانتی متر عرض ۴۵ سانتی متر عمق ۴۰ سانتی متر   کلیه قسمت های کمد از ورق درجه یک ( صاف و بدون موج ) می باشد. با ضخامت های ۰.۵ ، ۰.۷  و  ۰.۹ میلی متر با توجه به سفارش مشتریان ساخته می شود.

 رنگ کمدها بصورت پاششی آبشاری و قابل عرضه در سه نوع می باشد :

۱ – رنگ چکشی : پس از پاشش رنگ بصورت آبشاری رنگ کمد بدون نیاز به کوره خشک می شود . ۲- رنگ کوره ای (مایع ) : پس از چربی زدایی و فسفاته و پاشش رنگ بصورت آبشاری ، کمد در داخل کوره با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می گیرد. ۳ – الکترو استاتیک (پودری) : پس از چربی زدایی و فسفاته و پاشش رنگ بصورت آبشاری، کمد فلزی در داخل کوره با درجه حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد قرار می گیرد. (قابل ارائه بصورت تک رنگ و دو رنگ می باشد)

قفل کمد رختکن از نوع مرغوب و قابل ارائه در سه نوع می باشد :

۱- قفل سوییچی ۲- قفل گلنگدنی (قفل انتظامی): دارای چفت و جای قفل آویز ۳- قفل آویز: دارای جای قفل آویز کمد ها دارای تعداد ۴ عدد درب فلزی که داخل درب های کمد در قسمت قفل از ورق دوبل به عرض ۱۲ سانتی متر استفاده می شود. لولای کمدها از نوع قدی یک تکه می باشد و اتصالات کمد به وسیله جوش co2 و جوش برنج (سیم برنج مرغوب) می باشد.

امکانات موجود در این کمد:

دستگیره کمد ها پلاستیکی از نوع توکار می باشد. ایجاد هواکش و جاکارتی بروی درب کمد با استفاده از پرس لوله ی رخت آویز در بالای کمد تعبیه شده است. امکان قراردادن جای کفش بنابر سفارش مشتری می باشد.   – بسته بندی کمد رختکن (جالباسی) ۴ درب فلزی با استفاده از نایلون بوده و در بالا و پایین کمد کارتن قرارگرفته و تسمه کشی می شود. – کمد چهار درب قابل استفاده در خوابگاه ها و مدارس ، باشگاه های ورزشی و سالن های ورزشی، پادگان ها و مراکز نظامی، رختکن های کارگاهی و کارخانه ای، استخرها و … می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *